درباره ما
مسیر
فروشگاه صدرا پخش مانند بسیاری از فروشگاه های اینترنتی جهان اهدافی یکپارچه همچون ماندگاری در ذهن، کیفیت بالا، خدمات مناسب و قیمت ارزان دارد، ابتدا با برند های بیو & بیوپلاس، پرفکت لاین و زوپینی کار خود را آغاز کرد و با گذشت فراز و نشیب ها و سختی های متعدد توانست از مسیر پرپیچ و خمی که هر کسب و کار نوپایی با آن مواجه میشود نیز عبور کند.
اما عبور از فراز و نشیب ها در تغییر واقعیت نقشی نداشت و کم کم بقای مجموعه را تحت تاثیر قرار داد، البته که این امری کاملا طبیعی تلقی میشد زیرا تعداد محصولات ما کم بود و از رقابت جا مانده بودیم پس با واردات 2 برند ایتالیایی یعنی "بلا" و "دیکسون" گامی بزرگ برای بقا مجموعه برداشتیم.
با عنایت الهی از مرحله دوم کسب و کار گذر کردیم، مقدار پیشرفتی که دیده میشد باورنکردنی بود و هر روز قویتر از روز قبل قدم برمیداشتیم در حال و هوای شادی و به دور از هر آشفتگی بودیم که 2 سوال در ذهن ما ایجاد شد:
- چرا کمبود یک جنس باکیفیت ایرانی را جبران نکنیم؟
- چرا یک برند اختصاصی نداشته باشیم؟
پس وارد مرحله سوم کسب و کار شدیم، این مرحله به اندازه اوایل راه اندازی فروشگاه "صدراپخش" طاقت فرسا و سخت بود، دریافت مجوز ها، انتخاب برند، سر و کله زدن با گره های ذهنی و در نهایت ارائه پیشبرد اهداف، حداقل درگیری هایی بود که در ماه اول داشتیم حالا باید همه آنها را تکرار میکردیم و تکرار آن تعجب برانگیز بود.
سرانجام به انجام آن "آری" گفتیم و با کوشش فراوان و بی محلی به سختی ها، توانستیم برند “HMD “ را تولید و انحصار آن را برای خود کنیم.
سخن مدیریت
فروشگاه صدراپخش در راستای اجرای اهداف خود عمیقا میکوشد تا با افزایش واردات کالاهای اصل و افزایش تعداد خط تولید، خواسته های مردم را تامین کند توسعه کشور زیبایمان ایران وظیفه هر ایرانی میباشد و پروردگار متعال این لطف را شامل حال اینجانب کرده است تا بتوانم از گوشه این سرزمین پهناور به توسعه کشورمان بپردازم.
.
.